recept-sztorik

Lepcsánkparty

Lepcsánkparty

Pisztrángparty (Anica subRosa)

2013. november 03. - AnicasubRosa

Véletlenül beúszott 6 pisztráng a szatyromba egy remek kis húsboltban, amit nemrég fedeztem fel. Nem lehetett könnyű dolguk,mert elég fagyos hangulatban voltak, de az esetek kis százalékában (mondjuk, 0,00000001) tudok türelmes lenni.

Miután kiolvadtak, biztos ami sicher alapon késsel végigtisztogattam őket, aztán interjúzás módszerével, kis mintavétellel csináltam egy felmérést a családban, zavarja-e őket, ha nem csonkítom meg a halakat, ezáltal nem veszítik el a fejüket. Az egyik tesóm azt mondta, ha nem pislog, maradhat a fő, közben valaki azt javasolta, borítsak kosarat a halak fejére, hogy ....áh, ezt inkább nem részletezném.

Nos, leitattam a nedvességet a halak bőréről, aztán citrommal végigdörzsöltem kívül-belül, utána sóztam, majd megtöltöttem a hasüregüket. Ehhez fokhagymát, citrom levét, olivaolajat, borókabogyót és igazi fűszernövény híján egy-két csipetnyi szárított bazsalikomot eldörzsöltem mozsárban,aztán tejföl és snidlinges vajkrém (sajtkrémsajt helyett mellényúltam zöldhajnalban a boltban) keverékével összedolgoztam, meg adtam neki kétféle olivabogyót felezve. Közben szárazon pirítottam szezámmagot szeletelt mandulával és miután a megtöltött pisztrángokat sütőtálba fektettem, felső oldalukat megpaskoltam a pirított magokkal. 

25 perc helyett mindjárt sikerült 35 percig sütnöm alufólia alatt, mert a gyerek Elvis Presley-t hallgatott, én meg erre annyira táncoltam pakolászgatás közben, hogy kiment a fejemből a hal (mondtam már, hogy imádom a képzavarokat, vagy rájöttetek magatoktól?). Mindegy, reméltem, hogy nem fárasztom el a túlsütéssel, gyorsan lekaptam az alufóliát és kicsit pirítottam rajta.

P1150030

Innentől már csak a köret maradt, az nálam nem kíván nagy koncentrálást: gombaszósz, párolt thai zöldségek, kis fűszeres krumpli, aztán csak a várakozás, hogy ideérjenek a tesóim és nekiessünk, mint Pista bácsi szombat este a kocsmaajtónak.

P1150035

 

P1150037

A bejegyzés trackback címe:

https://lepcsankparty.blog.hu/api/trackback/id/tr435564958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.11.03. 12:29:14

@Mitzi von Küche: ha csak az....:/ :D ;)
Dömbike vagy másfél hete itt rázta a kiságy rácsát a töltött halért,most meg sehol.Na, így főzzön az ember a barátainak ! :D

Hurri Kán 2013.11.03. 21:42:22

@AnicasubRosa:
Az a pillangókés volt, nem a kiságy rácsa, csaxólok :D

Jól néz ki nagyon ez a pisztráng.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.11.03. 21:49:30

@Hurri Kán: ez már szegény nem néz ki :D
Most, hogy mondod, tényleg valószínűbb a te verziód Dömbi-féle követelés ügyében :D

EZAZ! 2013.11.03. 21:58:15

Remek köretet sikerült készítened, kedden majd tartson ügyeletet egy admin, üdv: Imre.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.11.03. 22:29:10

@EZAZ!: nálunk kedden napközben nagy irattári ellenőrzés van, de megteszem, amit tudok.
November 05-én :)

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2013.11.04. 07:01:55

@Hurri Kán: Te már mindent tucc rólam. DDD
@AnicasubRosa: És még a pici lábacskájával toppantott is sokat, mondhatni toporzékolt. Persze ez nem érdekelt senkit.
Szuper recept, nekem csinálj ilyet ha megyek!!!

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.11.04. 20:29:58

@dömbi: na, erről beszélhetünk :)
@Mitzi von Küche: rendben, köszi :) Én az ebédszünetet tudom biztosra mondani, meg a 7 óra utáni időszakot. a többi esetleges :/

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2013.11.04. 20:52:09

@AnicasubRosa: Köszíííí!
Köretet nem kérek, ne fáradj annyit, + sokkal több töltött dög fér belém. DDD

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.11.05. 09:15:43

Isten éltesse az Imréket egészségben, boldogságban, szeretetben!
Apót, Darót, PO-t és EZAZ-t! :)

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2013.11.05. 13:01:30

Csatlakozva az előttem szólóhoz: boldog névnapot és sok finomságot kívánok az Imréknek!

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.11.05. 19:38:19

én eme jeles napra megleptem magam egy olyan körömmel, ami barackszínű, hideg hatására pirossá válik :) remélem, az ünnepeltek értékelik :D

Wakka 2013.11.06. 07:55:04

@AnicasubRosa: @Mitzi von Küche:
Köszönöm szépen, kedves tőletek.
Próbáltam már késő este és hajnalban is belépni, valami miatt nem sikerült, ennek okát ne firtassuk, talán jobb is így.
Ezt a köröm dolgot nem értem mint meglepetést, miért is jó ez nekem?

EZAZ! 2013.11.06. 07:58:44

ajjaj!

én is köszönöm szépen.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.11.06. 09:27:32

@Wakka: ünneplőbe öltöztettem a körmeimet :D
Nem tudom, hogy miért nem tudtál belépni, lehet az ünnepléssel összefüggés? :D

süllőcske 2013.11.22. 18:02:54

Pompás az a tányérka!

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2013.11.22. 20:27:59

@süllőcske: Köszönöm, András, egy Süllőtől ez nagy dícséret! ;) :)))
süti beállítások módosítása