recept-sztorik

Lepcsánkparty

Lepcsánkparty

Könnyű nyári vacsora: juhtúrós cukkini (AnicasubRosa)

2014. augusztus 04. - AnicasubRosa

Tavasz végén - nyár elején 3 dolgot várok nagyon: a málnát, az újkrumplit és a tökféléket. Utóbbiak bármelyikét szinte bármilyen formában imádom: sütve, rántva, párolva, salátában, bárhogy.

Legutóbb egy juhtúrós töltött cukkinit csináltam, amihez a hozzávalók a következők voltak:

1 nagy cukkini

15 dkg juhtúró

1 fej lilahagyma

10-15 dkg húsos szalonna felkockázva,kisütve

1 nagy fej paradicsom

10-15 dkg sajt (nekem hagymás házisajtom volt)

1 joghurt

1 deci húsleves-alaplé

a sütés végén pár kis darabka vaj

 P1160635

A cukkinit meghámoztam, hosszában kettévágtam, belsejét karalábévájóval kiszedtem (nem hiába rohangáltam tán utána!), fűszereztem sóval,borssal és belefektettem egy kivajazott sütőedénybe. Belemorzsoltam a juhtúrót, rá az apróra kockázott lilahagymát, erre a kisütött szalonnakockákat, majd a házisajtot (már két napja a hűtőben volt és mivel nem tartalmaz tartósítószert, bizony el kellett használni). Egy paradicsomot felkarikáztam, azt testvériesen elosztottam a két cukkinifél között a tölteléken, aztán meglocsoltam egy joghurttal. Lehetett volna tejföl is, de kicsit spórolni akartam a kalóriákkal és könnyebbnek érzem az ilyesmi ételek ízét joghurttal.

P1160627

A cukkini alá öntöttem a húsleves-alaplét, lealufóliáztam és a tök puhulásáig pároltam. Az alufólia levételét követően pár darabka vajjal a tetején megsütöttem (nekem ehhez le kellett öntenem a levéből, mert a cukkini is levet enged, és nem akartam, hogy a túl sokáig tartó sütés miatt szétessen az étel).

Szilvás lilahagymalekvárral tálaltam, amihez a hozzávalók:

2 fej lilahagyma karikára vágva

4 szem nagy szilva

2 dkg vaj

1 kanál méz

1 kanál sherryecet

kevés vörösbor

A hagymát megdinsztoltam vajon, a szilvával kicsit tovább pároltam, sóztam, borsoztam, egy kanál mézzel karamellizáltam, majd az ecetet aláöntöttem és ezzel, meg a borral kiforraltam. 

 

A juhtúró és a szalonna miatt csínján kell bánni a fűszerezéssel, ezért nem láttok sehol sót és borsot a receptben, csak amit a cukkini alapjáraton kapott.

A juhtúró markáns íze és a cukkini lágysága egymásnak teremtetett. Szeretjük. Szeressétek ti is! :-) 

A bejegyzés trackback címe:

https://lepcsankparty.blog.hu/api/trackback/id/tr956562161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.04. 08:54:17

Micsoda kombinációs készség homlokegyenest eltérő ízek összeházasítására!

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.04. 11:25:27

@Mitzi von Küche: valamikor réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban egyszer már felvetettem, hogy főzési és posztolási stílus alapján príma kis jellemrajzokat lehetne készíteni...:)

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.08.04. 12:45:11

@AnicasubRosa:
Akkor abba nem szamit bele, hogy a net az nem a valosag, csak 1 alomvilag...?
Mondotta volt 1 kommentelo...:))))

Nekem a gyumolcs a hushoz zoldseghez nem jon be, attol meg izgalmasnak tunik.
Egyedul a fuszeres ananasz grillezve, persze azt desszertkent eszem, mas meg a marha steakhez.

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.04. 13:46:00

@dömbi: Mintha csak a férjemet hallanám, pedig a hús + gyümölcs remek kombináció (lenne).
@AnicasubRosa: Úgy biza!

susztertangó 2014.08.04. 14:47:20

@dömbi: Az 50es években nagyanyám "szép menye" valami családi banzáj alkalmával a húshoz szilva befőttet tálalt és meg kellett enni, nem volt apelláta. (Biztos nem lehetett kapni a bótban.)De ő amúgy is különleges volt, tőle hallottam, hogy Tangó, mindent szemnek semmit kéznek. :-( Mer milyen egy gyerek, mindent megtapogat. Csak jóval később értesültem, hogy ezt a férje is megkapta-bár asszem, nyakon vagy pofon...
Azért az mi igen szolid házibulijainkon, az nagy dobás volt, hogy zsúrkenyérszelet+vaj+ tarja/sonka+fél őszibarack befőtt és be a sütőbe, modernebbek az NDK Party Grilljükbe grillolták.Ananász karikával se rossz.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.04. 15:33:27

@dömbi: @susztertangó: mi gyerekkorunkban is sok és sokféle gyümölcsöt-zöldséget ettünk és Anyu mindig is kísérletező kedvű konyhatündér volt (bár néha neki is voltak olyan stikkjei, hogy "abba azt nem szoktunk", de szerencsére abbafejezte a hülyeséget), úgyhogy elég befogadóak vagyunk. :)
@Mitzi von Küche: egye külön, egymás után a két összetevőt! :D

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.04. 15:35:30

@susztertangó: azért ebben a "szép meny" jelzőben jól érzékelem, hogy volt egy kis utalás arra is, hogy kicsit kívülállóként kezelték a csajt? :)
(nálunk "öregkeresztanyám" hívja a másikat "szépkeresztanyád"-nak :) pedig ő is gyönyörű még most,71 évesen is :)) )

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.08.04. 15:43:29

@susztertangó: @AnicasubRosa:
Nem tehetek rola, nekem izben annyira uti egymast a hus a gyumolccsel, hogy elmondani sem tudom. Pont mint a cukor vagy fahej, kardamom husetelben. Ebben Kisdombi is ram utott, khmm...vagy csak beleneveltem? :)))

Hurri Kán 2014.08.04. 15:43:48

Bizonyára finom, nekem egyetlen naaagy problémám van vele: sok benne a zöldség, és kevés a hús :D

Hús és gyümölcs nálam simán működik együtt :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.04. 16:30:54

konzervativ letemre , nekem siman jaccik a gyumolcs meg a hus
altalaban serteshez es pulykahoz esszuk

nadde kerem, cukkkini:)
brrrr
amugy is majomfogot jottem enni
nahat

Fenchurch68 2014.08.04. 17:23:24

Első 45 évemben nem erre szocializálódtam, de mióta édesem főzik(sic!) nekem sárgabarackos oldalast, azóta átgondoltam. Tök minden formában jöhet, most éppen cukkinit töltöttem tojással és túróval kevert tökfőzelékkel. Juhtúrót rajtam kívül senki sem szereti, magamnak meg nem főzök.

susztertangó 2014.08.04. 19:07:39

@AnicasubRosa: Volt szép, okos, mittomén milyen menye, de azt igen, hogy ez dicsekvőleg volt mondva. Több is volt neki. Egy volt aki fekete bárány, amikor a felszabadító szovjet katonák bekiabáltak németül, hogy vannak-e németek, akkor néhai nagy bátyám-aki dolgozott Németországban/de különben is félsváb família- németül válaszolt, hogy nincsenek. Hogy ez rossz válasz volt a az érkező kézigránát bizonyította. Megsebesült és a fekete bárány feleség aki ápolónő volt szakmáját tekintve, nem volt hajlandó segíteni hordágyon kihozni óbudai amfiteátrumtól a római partig, ott csolnakázás Újpestre és a Városi Kórházba/a kiürített tűzoltó laktanyába vinni. A "szép meny" meg anyám meg apám és a sebesült ikerbátyja/a férj hozták ki. Pedig őket is fenyegette az oroszok nőhiánya.

susztertangó 2014.08.04. 19:09:45

@dömbi: Akkor Neked az arab ízvilág nem begyere. Nekem meg pölö a patik.

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.08.04. 20:18:15

@susztertangó:
Ha kihagyjak belole a kedvemert a fahejat kardamomot, es nem hanyjak tele mazsolaval meg egyeb gyumikkel akkor imadom!
Libanoni es a marokkoi a kedvencem.
Tudnak az arabok fozni, ha akarnak, es ha van mibol.
Thay baratnom is, csak a cukor kozelebe ne legyen, akkor isteni kajakat foz.

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.04. 20:19:08

@susztertangó: NDK partygrillbe ment még kenyér+kikevert májkrém+tetejére sajt és szigorúan egy pötty piros arany.
[Az én nagyapám meg oroszul tudott válaszolni...]

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.04. 20:54:20

@hagyma: nem bántásból mondtam én a konzervatívat, te! :) anno utolsó tanári nyári szabadságom alatt, régesrégvolt lyánykoromban minden délutánát ballagtam anyósomékhoz (aki akkor még csak jövendőbeli volt) és megfőztem nekik, hogy mikor hazamennek munkából, ne kelljen még nekiállnia. Egyik alkalommal megjött apósom, kérdezte, mit sütöttem. Mondtam neki, töltött tököt. Tökööööt??? hát az az állatnak való! Na, amikor hajlandó volt megkóstolni, azt néztük, hagy-e belőle másnak is :D
@dömbi: te nő, te javíthatatlan vagy! :D viszont becsülöm, hogy te magad is beismered, hogy hajlamos vagy válogatni.viszont legalább kulturáltan teszed :D
@Hurri Kán: szalonna+pálinka? :D

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.04. 20:59:27

@susztertangó: ezeket a történeteket nem lenne szabad elfelejteni. szomorúak, meghatóak és szépek, minden borzalmassággal együtt.
@Mitzi von Küche: lesz még hiánycikk az orosztudás is! Csak lehet, hogy kell még két-három generációnyi idő, amíg a történelemtől függetlenítve csak a nyelvet látják.Ami egyébként dallamos és szerintem könnyen tanulható, ha van az embernek hallása :)
@Kató néni: hogy lehet a juhtúrót nem szeretni???? Ezt a kérdést a legkisebb közös többszörösünknek is feltettem már, sok egyéb étellel kapcsolatban is :/ Körözött juhtúróból, tv-paprikába töltve? hmmm? :))

Hurri Kán 2014.08.04. 21:04:26

@AnicasubRosa:
Alapos okom van rá, hogy ezt a kombót messziről kerüljem :D

Hurri Kán 2014.08.04. 22:59:06

@AnicasubRosa:
Ölég látványos alkoholmérgezésre sikerült szert tennem :D

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.05. 08:34:38

@Hurri Kán: Mindig is mondtam, hogy a szalonna nagy mennyiségben ártalmas.

Fenchurch68 2014.08.05. 11:24:34

@AnicasubRosa: Vannak ilyen visszatérő mintázatok az életemben, juhtúró, füstölt sajt, tengeri izék, olajbogyó, nyers bármi elutasítása a partner által. De jelen helyzetben nem az van, hogy én se egyek ilyesmit, csak az, hogy ne tegyék kötelezővé :D

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.08.05. 11:49:23

@AnicasubRosa:
Hajlamoooos...????
Viccelsz, letelemem!!!! :)))
Kulturaltsagomra valo megjegyzest koszonom, szerenyen meg hozzatennem az inteligens-t is. :XDDD
Nem rohogsz, nem szornyulkocccc!!! :))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.05. 14:02:06

@AnicasubRosa: en dicsretnek vettem 90 szazalekban a konzervativ konyha hive vagyok, Mary is halistennek
de ezzel gyumolcs-hus kombinacioval, bizonyos eteleknel egeszen megbaratkoztam
mondjuk azert nem heti szinten eszek ilyet, de lehet meg cask nem is havi

susztertangó 2014.08.05. 14:55:20

@Mitzi von Küche: Vajh hol tanult meg???
@dömbi: Sütikbe mehetnek? Csak mert már láttam krémből kipiszkálni a mazsolát...

susztertangó 2014.08.05. 17:07:59

@AnicasubRosa: Oké, tudom, hogy a Sherry ecet nem Aceto Balsamico Di Modena l.G.P és nem is itt vettem:
igazioliva.hu/
csak valami bótba, de teljesen elrontom, ha ezt használom a K.Ny.V.-hoz?

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.08.05. 19:30:51

@susztertangó:
Termeszetesen, meghozza gazdagon.
Neked elarulom, nalam nincs kipiszkalas, meg vendegnek sem engedem. Meglatom, es elhuzom elole a tanyert, kedvesen kozlom vele, hogy itt az etelt nem turjuk, viszont lehet mondani, hogy koszonom szepen nem vagyok ehes! Latnad a meglepett fejuket... :)))

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.05. 19:48:17

@susztertangó: A feleségétől, a nagymamámtól (valamikor egy másik blogon említettem is)...
Nem rossz a modenai balzsamecet sem, de igazi sherryecet tőlem kapható ajándékba. Ha kell, most szólj:)

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.05. 21:29:58

@EZAZ!: hehe, te nem vagy vega :D
@Kató néni: nálunk is békésen betolja a férj a birkapörköltet, miközben én spenótfőzeléket eszem. cserélni nem akarunk :)
@dömbi: merek én???? {{{vinnyogva röhögős szmájli}}}
@susztertangó: éjszaka beleolvasok,köszi :)
szerintem semmi nem ront el semmit, ami az ember szájaízének tetszik :) én nem tudom, az enyém honnan van, tesómtól kaptam, márkajelzés nélküli üvegben.
@Hurri Kán: áááá, a pálinka nem árthatott meg, az fertőtlenít! :D
@hagyma: érdekes ez, mert van 1, azaz 1 olyan étel, amiben viszont én nem engedek a huszonegyből, pedig sok mindent lehet rám mondani, de azt nem, hogy merev lennék...
@Mitzi von Küche: nemrég olvastam (igaz, csak félszemmel) egy hírt, miszerint az egyik legkevésbé ártalmas étel, ugyanis semmi E2333247657587, semmi színezék stb. :)

Daró 2014.08.06. 11:20:04

Csak jelezni óhajtom hogy vagyok ám, csak nem gyakran :-)

Nekem anyu utoljára vagy 2 éve nyáron mondta mikor cukkínit tettem a lecsóba, hogy azt nem szoktunk, meg paradicsom sem kell annyi, meg nem is kellene hámozni.... aztán mikor felajánlottam hogy főzhet ő is, elhallgatott. Cukkini tökéletes ballaszt, íze nincs, állaga viszont van ha nincs szétsütve.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.06. 14:39:06

@Daró: Anyáinkat még szabálykövetésre nevelték :)

Hurri Kán 2014.08.06. 14:52:43

@AnicasubRosa:
Engem is... Megpróbálták :D

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.08.06. 14:58:44

@AnicasubRosa: @Hurri Kán:
Szabalykovetes,...khmm...tessek mondani, az mi?
@Daró:
Miert kell ballasztanyag a lecsoba?

Fenchurch68 2014.08.06. 18:32:31

A cukkini nyersen is finom, és úgy még íze is van. A mai vacsora grillezett gomolya lesz, cukkiniből készült cacikiszerű salátával, szilvacsatnival meg pár kisebb méretű lángossal. Jóvá kell tennem a tegnapi lecsót.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.06. 18:57:23

@Daró: @dömbi: @Kató néni: szeretném, ha a lecsótémát két poszttal később vitatnátok meg! Az este csináltam,jövő hét utáni hétfőn szétcincálhatjátok egymás és az én lecsómat is :D
Kató néni! Nálad szeretnék vacsorázni!!!!!! :)

Fenchurch68 2014.08.06. 19:22:27

@AnicasubRosa: Gyere!
Én annyiféle lecsót ettem már, natúrt, cukkinist, kolbászosat, virsliset, tojásost, rizsest (fujj), tarhonyást, padlizsánost, és mind jó volt (kivéve azt, amelyik szalonnafőzeléknek indult, annál még az is jobb volt, aminek az aljáról húsz centi aktívszenet kellett eltávolítani mosogatáskor...)

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.06. 19:31:09

@AnicasubRosa: Én meg azt hittem, az én sherryecetemet használtad.
@Kató néni: A grillezett gomolya nagy ötlet!
A lecsót felőlem tárgyalhatjátok, addig én sztrájkolok :D

dömbi · http://sarkanyfuarus.blogspot.com/ 2014.08.06. 19:33:40

@AnicasubRosa:
Csak 1 artatlan kerdes volt, a lecsos posztot sem fogom szetcincalni, esku! :)))

@Kató néni:
Legkozelebb a (fujj) helyett legy kedves a koszonom szepen nem vagyok ehes szlogent alkalmazni :))))))
Abba is valaki majd belekot. Igen, tapasztalatbol tudom. :XDDD

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.06. 19:40:25

@Kató néni: vááááááááááááá, ez utóbbi hogy sikerült?? :D
@Mitzi von Küche: nem, most nem azt, hanem a tesómtól kapottat.:)
@dömbi: ártatlan kérdés....:DDDDDD

EZAZ! 2014.08.06. 19:54:21

@AnicasubRosa: örülök, hogy félszavakból is megértjük egymást.

megkönyörülök rajtad, és a lecsóhoz majd akkor, amikor óhajtod.

ellenben van egy dolog, ami nem hagy nyugodni, hiszen köztudott(?), hogy a fehérborban lévő savak megtámadják a fogzománcot, és erre az sem megoldás, ha az ivás után azonnal fogat mosunk, mert a savas környezetbe érő fogkrém csak még tovább bontja a fogzománcot, épp ezért az a legjobb, ha egy órát várunk borozás után, és csak akkor mossuk meg a fogunkat.

ez egy mai index cikk kivonata, őrület.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.06. 20:29:54

@EZAZ!: fogzománc ügyben szerintem @Mitzi von Küche: fog hiteles és szakmailag megalapozott infót adni :)

okézsoké, lecsó két másfél hét múlva. Jövő héten Mitzi posztja, úgyhogy te is elégedett leszel, utána következem ismét én. hacsak valamelyik fiú (Daró, Gyuri, rólad nem is beszélve! :P) nem szedi össze magát és nem ír valami ütőset, amit az enyém elé szívesen beengedek. kivéve a lecsót, az az enyém :)

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.06. 20:30:52

@EZAZ!: az Index HAARP-os és Chemtrails-es cikkei után nincs kérdésem :/ :D

Hurri Kán 2014.08.06. 20:34:58

@AnicasubRosa:
Folyamatban van, de csak a hétvégén fogok tudni fotodokumentációt készíteni a posztban forgó étkekről :)

EZAZ! 2014.08.06. 20:37:51

@AnicasubRosa: megvan még a málnafagyi-színű dzsekid?

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.06. 20:44:25

@Hurri Kán: dolgozz, rabszolga! :P :D
@EZAZ!: de meg ám! nemsokára jön az ősz...és a málnafagyi-szín szezonja

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.06. 22:15:41

@EZAZ!: Savas ételek (alma, narancs) és italok (bor, narancslé, limonádé) után valóban nem szabad egy jó ideig fogat mosni, ui. sérülhet a fogzománc. Úgyhogy a régi szokás a lefekvés előtti almaevéssel kapcsolatban nem ajánlott /és ez komoly!/.

Hurri Kán 2014.08.06. 22:30:18

@AnicasubRosa:
Már beosztották a hétvégémet :D

Fenchurch68 2014.08.07. 09:18:52

@AnicasubRosa: Bográcsozás kábé hatvan főre, némi alkoholos befolyásoltság hatása alatt a fiúk kicsit túlrakták a tüzet. De éhesek voltunk, megettük, kicsit füstölt íze lett.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.08. 11:50:26

@hagyma: az augusztus 18-i posztban megjelenő :D

@Kató néni: ami nem úgy sikerül, ahogy az ember eltervezte, arra azt kell mondani, tájjelgű. és mutogatni az roszág másik vége felé, hogy ott úgy csinálják :D

@Hurri Kán: "páros élet a legszebb a világon!" :P :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.08. 12:09:09

@AnicasubRosa: szep
ketsegek kozott hagysz 10 napig:)

Hurri Kán 2014.08.08. 13:58:52

@AnicasubRosa:
BÍzvást mondhatom, az enyém páratlan :D

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.08. 15:55:03

@hagyma: nem baj, közben vigasztalódhatsz hétfőn Mitzi főztjével :)
@Hurri Kán: és válasz mindig a zsebben :D

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.08. 16:45:52

@susztertangó: ami szembejutott arról, amit belinkeltél:nem értek egyet azzal, amikor valaki azt mondja:"én a gyerekem barátja/barátnője" vagyok. Legalábbis a mai értelemben vett barátkozásosdival nem. Néha azt érzem, a felelősség hárításáról van szó ilyenkor. Legyen a barátja a kortársa. Én a szülő vagyok, aki imádja, szereti, bármit is tesz; akivel megbeszélheti a gondjait, az érzéseit, de! én vagyok az is, aki néha tilt, követel, szabályokat állít. Ezt sokkal többnek érzem, felelősséget kell vállalnom azért, hogy a fiam személyisége kiteljesedjen és a rá jellemző tulajdonságai a jó irányba fejlődjenek. Az enyém pl. makacs, anyja fia, na! :D Ezt ő szerencsére arra használja, hogy kitűzzön célokat és azért összeszorított foggal is, de makacsul megdolgozzon :) És nagy szerencsém van az apjával, mert egy nagyon egészséges személyiségű, két lábbal a földön álló apafigura :)
off vége :)
/bár itt simán lehet órákon át is offolni :D/

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.08. 18:11:18

@AnicasubRosa: Bár így is jó (mármint, hogy szembejutott)...
Nekem meg az jutott szembe, hogy hátha eljutunk a kommentekkel addig, hogy láthatóvá válik a legkedvesebb posztom, a baszkföldi...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.08. 20:04:51

@AnicasubRosa: hat bizonyos kor utan mar lehet arrol beszelni, persze nem a bartsag szo igazi ertelmeben
a fiam 30,, mi mar baratilag beszelunk mef dolgokatpersze ha valamit akarok vele kapcsolatban az meg most is ugy lesz:)

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.09. 20:02:31

@hagyma: amikor már a gyerek is felnőtt, akkor persze, már mások az erőviszonyok :)

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.10. 10:53:57

tegnap végre megtaláltam a színestányér-gyűjteményembe a hatodikat :)
Így most már van piros, narancs, kék, zöld, krémszínű és sötétlila :))))

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.10. 12:11:21

@AnicasubRosa: Még gyűjts további színeket, mert törékenyek!

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.10. 13:55:46

@Mitzi von Küche: nem hinném: óvatosan mosogatok és pakolok.
amúgy sem olyan egyszerű a dolog, ezek 26 cm átmérőjű lapostányérok, hosszú ideje vadásztam az utolsót,mert egyszerűen csak olyanokat láttam, milyeneket már beszereztem.

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.10. 13:57:59

@Mitzi von Küche: nekem Daró kacsája, meg a te sváb krumplisalátád a kedvenceim.

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.10. 18:54:55

@AnicasubRosa: A statisztika szerint is népszerű - no meg főleg a te első kenyered...
/A napokban törtem el az egyik utolsó csészealját egy nászajándékba kapott teáskészletnek.../

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2014.08.10. 21:39:06

@Mitzi von Küche: én a statisztikákkal úgy vagyok, mint Churchill: csak azt hiszem el, amit magam hamisítok :D ezek amúgy is csak számok, én a sajátjaim közül egész mást értékelnék négyesalára,mint ami a legolvasottabb volt. ötöst meg még nem adnék egyikre sem. Ahhoz több szív kellene a posztba. de majd megjön az is :)

Mitzi von Küche · http://lepcsankparty.blog.hu 2014.08.11. 08:42:16

@AnicasubRosa: Viszont elértünk a baszkföldi poszthoz :)
/Ja, és ha elég hosszú egy házasság, a nászajándékokból alig marad.../

susztertangó 2015.06.06. 05:56:23

Tegnap sütöttem egy nagy tepsi cukkinit a barátaimnak.Felfalták. :-)

Benikuty 2015.06.06. 11:37:09

@susztertangó: ezen egy cseppet sem csodálkozom, főként, ha hitlerszalonna kíméletesen kiolvasztott zsírjával bőségesen meglocsoltad a cuccot... :D

AnicasubRosa · www.lepcsankparty.blog.hu 2015.06.07. 20:59:28

@susztertangó: én is készülök rá, imádom a tavaszt és a nyarat, a sok friss zöldséggel! :)
@Benikuty: hüle :DDD

susztertangó 2015.06.08. 21:59:11

Kértek, hogy holmi "komatál-akció" keretén belül én is főzzek fiatal anyuka lányuknak, nem lehet K betűs valamint egyes tipusú cukorbeteg a fiatalasszony. Végül tökfőzelékre szavaztak. Lecsósan csináltam kapros helyett. Most mínusz 21 fokban vacog, majd valamikor elviszik Abonyba.

susztertangó 2015.06.09. 20:22:35

@AnicasubRosa: Nem igazán sikerált-olyan menzás. Nincs berántva csak lisztszórás volt a tökre és házi tejből aludt tej, mégse ízlett a meghagyott adag, nem üde.A lecsó se volt igazi, talán mert még nem szabad földi. Lehet, hogy újból nekiállok, csak később viszik el. A töklecsó se rossz, ha jól sikerül, de más . Igaz rég főztem.
süti beállítások módosítása