recept-sztorik

Lepcsánkparty

Lepcsánkparty

Expressz mézes-diós leveles süti

Mitzi von Küche

2016. június 20. - Mitzi von Küche

Desszert könnyen és gyorsan, kevés hozzávalóval - ez az elfoglalt háziasszonyok álma. Ez a süti kipróbáltan ilyen - mindenki kedveli a ropogós leveles tésztát a benne rejlő jóízű töltelékkel.

me-di1.jpg

Mi is kell hozzá? Egy csomag leveles tészta, dió, méz, vaj és egy tojás - és semmi más!

A diót darabosra vágtam és serpenyőben enyhén megpirítottam szárazon.

 me-di2.jpg

Három evőkanál mézet megmelegítettem, belekevertem a diót, majd kb. 6-7 deka vajat és mérsékelt hőfokon pár percig főztem. Utána kihűtöttem a tölteléket.

A leveles tésztát kigöngyöltem, négyzeteket vágtam belőlük, amiket megtöltöttem az időközben kihűlt illatozó mézes-diós töltelékkel. Lehet kifli vagy más formában is készíteni (én most nagyon siettem, ilyen egyszerű lett).

me-di3.jpg

Előmelegített sütőben 25-30 percig kell sütni. Némileg rusztikus külleműek lettek a sütik, de szeretik kicsik és nagyok is.

me-di4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lepcsankparty.blog.hu/api/trackback/id/tr228679638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása