recept-sztorik

Lepcsánkparty

Lepcsánkparty

Tonhal-steak édesburgonyával: szuper duó

Mitzi von Küche

2020. január 14. - Mitzi von Küche

 Igazán elkényeztetnek minket az üzletek sok különlegességgel, most éppen sárgaúszójú tonhal-steaket vettem. A vörös tonhalat már többször próbáltam, meg is írtam a blogon, de ez a fajta tonhal újdonság volt nekem.

A jól bevált dolgokon nem érdemes változtatni. A tonhal-steak elkészítése olyan egyszerű és az eredmény annyira finom, hogy csak ajánlani tudom a tisztelt gasztronómiai érdeklődésű olvasóközönségnek.

A szép vastag halszeleteket a csomagolásból kivéve finoman megsóztam, citromlével bespricceltem és egy kis borsot daráltam rá. Egy órácskát töltöttek így el szobahőn. Steaket nem szabad a hűtőből kivéve sütni, mert csalódás érheti az embert. Amikor eljött az ebéd ideje, olivaolajjal jól bekenegettem a tonhal-szeletek mindkét oldalát, majd a jól felforrósított serpenyőbe helyeztem őket.

img_1578.jpg

Kettő perc sütés az egyik oldalon, fordítás és kettő perc sütés a másik oldalukon - ennyi és nem több! Kell ennél egyszerűbb recept? Az édesburgonya-szeletek sütését már hamarabb el kellett kezdenem, hogy egyszerre készüljenek el a dolgok. Most fagyasztott édesburgonya-hasábokat sütöttem air fryer-ben /olaj nélküli fritőz/. A salátát egy kis remuládmártással már előzőleg bekevertem.

ton_edesb2.jpg

A tonhal - édesburgonya kombináció egyenesen fenséges lett. Első ízben csak egy egyszerű hétköznapi ebédre készült, de annyira kifinomult és jóízű lett, hogy ünnepi éteknek is elkészítettem.

ton_edesb3.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lepcsankparty.blog.hu/api/trackback/id/tr2915354768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása