recept-sztorik

Lepcsánkparty

Lepcsánkparty

Göngyölt csirkemáj vajban sült galuskával

2020. május 27. - AnicasubRosa

 

 Amikor a gyerek elmegy itthonról egy hétre, kirúgok a hámból: olyan ételeket főzök, amiket ő nem eszik meg: spenótot, gombát, belsőségeket. Így például májat. 

A göngyölt csirkemáj nem igényel különösebb tehetséget, csak májat és jófajta bacont vagy sonkát, amibe beletekerjük és sütőben megsütjük. Én nem fűszerezem, mert a sonka, amibe tekertem, eleve fűszeres. Titka csak egy van, de ezt mind tudjuk: nem túlsütni.

Galuskát főztem, amit vajon átfuttattam, répacsipszet pirítottam és  almát újhagymával vajon megpároltam (vajon megpároltam?? Ja, igen!), kis ráreszelt gyömbérrel, majd a visszamaradt zsiradékon sajtszószt készítettem és visszaraktam bele az almát és hagymát, majd egy rottyanásig összehevítettem. 

csirkemáj

 

csirkemáj kész

A bejegyzés trackback címe:

https://lepcsankparty.blog.hu/api/trackback/id/tr7115686856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benikuty 2020.05.27. 18:42:37

Úgy néz ki ez a bacon, mintha sonka lenne! Anci, tévedek? :D

Anicamárnemtrollkodik 2020.05.28. 18:19:31

@Benikuty: megszikkadt az agyam :D kicsit sok input érte mostanában és ez lett belőle :D
süti beállítások módosítása