recept-sztorik

Lepcsánkparty

Lepcsánkparty

Lepényhalfilé

Mitzi von Küche

2017. szeptember 18. - Mitzi von Küche

Ez egy eléggé különleges, szinte kétdimenziós hal. Már korábban is sütöttem lepényhalat,  emlékszem, mennyit kínlódtam vele, most viszont filé formájában kaptam - hát így azért sokkal könnyebb dolga van az embernek... Elég kicsi filék voltak, összesen 40 deka. Először besóztam, citromlével meghintettem,

lep_hal1.jpg

 utána fokhagymát préseltem és citromhéjat reszeltem a halakra. Eléggé intenzív illatuk van, aminek jót tesz a pácolás. Lefedve állt egy óra hosszat.

lep_hal3.jpg

Papírtörlőn leszárítottam, majd óvatosan lisztbe forgattam a filéket. 

lep_hal4.jpg

 Vaj és étolaj keverékében megsütöttem: kb. három perc az egyik oldalán és óvatos fordítás után a másik oldalán is.

lep_hal5.jpg

 A tálalás petrezselymes rizzsel és zöldsalátával.

lep_hal6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://lepcsankparty.blog.hu/api/trackback/id/tr4112743186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása